Hujan Lebat di Pantai Barat Sabah...

Hampir tiga minggu tanpa update terbaru.

Malas. Malas. Malas.

Tiada point. Mau tidur! Broadband jadi rebutan (ahahahaha) so teda mood mau mengupdate.

Baru balik dari Tawau, Tawau sangat panas. Sunburn sudahhhh.... Tiada orang di rumah Tawau. Nenek dan makcik jak lagi yang tinggal, yang lain semua berhijrah. Hmmm...

Sekali balik Ranau, ni kali laah! Ribut melanda! Yeeeehaaaa!

Ni di KK...Kota Kinabalu...


Paling sejuk!

Dan ribut amat kuat!

Credit to Facebook si Cikgu Raynold. Nah! Paling bikin takut. Syukur laa tiada harta benda nyawa yang diambil. Eh? Entah.


Sekarang pun sedang menulis dalam keadaan angin kuat.

Semangat mau tengok Running Man. LOL.

Btw, apa-apapun, dapat 1 BE... Ahahahahahahahaha!

Eh? Kuih penjaram. Yeeehaa!


Wassalam!

5 comments:

  1. assalamualaikum syafiq....pelik bila tengok awan tu menakutkan jer...:)

    ReplyDelete
  2. memang sangat menakutkan... awal2 pagi dah dikejutkan dengan awan sebegini ditambah lagi dengan angin yg kencang dan hujan yang lebat... d kota kinabalu sja sudah banyak pokok yang tumbang.. syukur la x laporan yg maut semasa kejadian..

    ReplyDelete
  3. perghh giler ngeri tengok awan mcm tu...mcm nak runtuh

    ReplyDelete

Follow my Insta: syafiq_ahadin

Nuffnang