BENDA YANG AKU RASA MASA KECIK DULU BETOL

*lesen
aku:ko ad lsen??
mmbe:ad..lsen A..
aku:ouhhhh..

*tdo bersama bley wat mengandung
kakak:aduhhh,,skit perut(gastrik)
aku:alamak..kakak aku mgandung anak aku..

*hantu raya
abah:mane ad hntu bulan pose ni..
aku:hantu raya ad..msti hntu pose pun ad..
abah:@$#%

*biji
mmbe:ko jangan telan biji buah ni..nnti tumbuh dlum perut..
aku:ouhhhh..

*asah pensel
mmbe:jangan asah blakang pensel nnti mak kau mati..
aku:ouhhhh..

*hantu kopek
mmbe:ko tgok pokok ni..ad banyak bonggol..klo petang2 hntu kopek akan amek kopek budak2 dan tampal kat pokok ni..
aku:ouhhhhhh..patut lhh..

*ketuk lutut
mmbe:ko jangan ketuk lutut..nnti mandul..
aku:arghhhh..tidakkk..

*curi
emak:jangan mencuri..nnti tangan kudung..
aku:ok..tanak mencuri..

*syurga
ustaz:syurga dibawah tapak kaki ibu..
aku:ouhh..nnti klo msuk syurga kat dalam tapak kaki mak aku lh..

*tukar duit
aku:mak..nak tukar duit..
emak:ok..amik lhh kt tabung 2..
aku:emmm..bagi 20sen..amek 50sen..yeayyyy..

*kutu
mmbe:pnah ta kutu msuk dlum telinga ka??
aku:pnah..kenapa erk??
mmbe:kan kat dlum telinga ad gegendang..kutu masuk coz nak maen gendang lh..
aku:ouhhh..

3 comments:

  1. hahaha...siyes lawak n cute!
    mase kecik2 pon namy pikir benda same :D

    ReplyDelete
  2. hahahahaha...buadk2 mmg cam 2...terima jew apa org ckp...suci betul fikiran...

    ReplyDelete

Follow my Insta: syafiq_ahadin

Nuffnang