Minta Maaf!


Assalamualaikum dan salam sejahtera...

So sorry kepada rakan2 follower...sebab saya x update belog ini kerana masalah2 tertentu...ceh!

1. internet so slow!

2. very slow internet connection

3. sibuk beraya

4. gosh!! penat bejalan dan x sempat nak jenguk blog ini.


TeehEE!!

Tomorrow going back to UM!! Kesengsaraan bermula semula. Adeii.... nevermind, beberapa bulan sahaja lagi tinggal.

So, belum lagi saya ucap Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin kepada sesiapa yang TERjenguk blog ini.




Rasanya belum terlalu lewat untuk mengucapkan salam aidilfitri kepada anda2 di luar sana,....


Lastly, thanks to Cik Bunny sebab pilih saya sebagai featured blogger!!! Thanks!! Arigato!! Ponsikou!! Terima kasih!!


Ok22....wassalam!! Doakan saya agar selamat sampai ke UM esok!! AirAsia...from Sabah!! Hehe!!

4 comments:

  1. oooo hahahha apa eden boleh seronok ar lagi bapa bulan pastu troz amik degree....aku 2 tahun haishhhhh :(

    ReplyDelete
  2. eh bukaneden hang la....

    ReplyDelete
  3. Jauhilah dengki, karena dengki memakan amal kebaikan sebagaimana api memakan kayu bakar.....hahhahah wakakk ko bajek ko COMELL LAH dengan meletakkan gamba kucing uh....:P hahahha...wei follow ar blog aku....as sumbangan n amal jariah ko kat aku

    ReplyDelete

Follow my Insta: syafiq_ahadin

Nuffnang