Day 10 - Hari ke 10...apa yang berlaku?

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Pada hari ke10 ini, tajuknya agak pelik sikit. apa yang berlaku pada hari ke10? Memandangkan hari ini masih pagi, then xtau lagi apa yang akan berlaku sepanjang hari ini.

Tapi apa yang pasti berlaku adalah bangun pagi, perut terasa kosong sangat lapar. Almaklumlah saya seorang monster yang sangat kuat makan. Amat yang teramat kuat makan. Dan akan makan sampai perut terasa kenyang.

Apa yang pasti akan berlaku pada hari ini, akan  pergi ke kuliah. dengan hati dah jiwa yang tenang diharapkan akan membuatkan everything going well macam dalam 3 idiots cakap... All is well!! Kuliah pada hari ini, dari jam9 sampai 5 petang. WTH! rehat nanti jam1 sampai jam 2 jak. Solat. Tidur? If I can manage my time, then ada laa masa. Tapi, malas mau tidur. nanti terlajak saaaaaaaampai petang dan x hadir kuliah. Exam is just around the corner. ! Less then 2 weeks, I guess.

Then I have to slow down siiiikit untuk mengupdate belog sebab akan menyebabkan pelajaran terabai. Yeah! 4flat is easy if we know how to get it! So, InsyaALLAH pray for me.

Btw, I have to go now!!! Argggghhhhh!! Telah jam 8.30!! jam 9 ada kelas.!! Ok2!! Tamatkan. Wassalam^^.

p/s: sori... entri huru hara sebab mengejar masa! btw, thanks ^^

Tabung kewangan sambung belajar Asasi di Universiti Malaya. ^^

No comments:

Post a Comment

Follow my Insta: syafiq_ahadin

Nuffnang