Day 8 - Pergaduhan paling terok yang pernah saya alami

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

Bertemu lagi pada lewat malam ini dengan tajuk yang lagi pelik....pergaduhan paling teruk pernah saya alami...
Seingat saya, pernah bergaduh dengan abang bercakar2 sampai berdarah di leher. abang tarik dari tiang di rumah then terkoyak dagu. Tapi tu semua kenangan time zaman kanak2 yang belum matang pikiran. O yeah. Tapi hakikatnya memang x matang sampai sekarang pun. Kita hanya akan matang bila mungkin kita berada di waktu tua, time kita berpikir2 apa yang telah kita buat untuk menjadi amalan untuk dibawa ke akhirat kelak.

Then pergaduhan seterusnya yang tercetus time form3 dengan kawan. yang rapat. yang secara tiba2 sangat pelik dia tidak menegur saya. then pelik. pelik. manusia sungguh pelik. Tapi itulah hakikatnya seorang manusia. Tapi berlarutan sehingga seminggu jak. O yeah! Alhamdulillah everything fine!

Mungkin banyak laagi, tapi ini sahaja yang tersangkut dalam kepala hotak saya pada malam ini.

Sekian bersua lagi. Wassalam^^


Tabung kewangan sambung belajar Asasi di Universiti Malaya. ^^

No comments:

Post a Comment

Follow my Insta: syafiq_ahadin

Nuffnang