Segmen Weh! : Kalau Aku Bukan Belogger

Assalamualaikum dan salam sejahtera...3 hari x update...


Ni haa segmen dari belog abangzam...klik banner untuk ke belog beliau...

Soalan...kalau aku bukan blogger??? ofkos akan jadi pembaca blog...
Kalau saya bukan blogger mungkin dah 24 jam main facebook dan main dota di umah... berpeleseran di dalam dapur...koh...probability paling tinggi mungkin akan menghabiskan masa menonton tv di umah...esp channel 702, 702, 703, 705, 707 dan 391...o yeahhh!! sambil makan2 tana henti dan menyebabkan uncontrol growth of LEMAK dalam badan... bahaya amat laa camtu...ceh...macam laa blog nie yang paling berharga bah...

kemungkinan kedua ialah berjalan2 tanpa arah dalam RUMAH...^^...sambil mencari dan membuka peti BEKU di dapur...mencari momom yang berkhasiat...kononlah... baru2 nie telah membeli horlicks dan cereal...cabaran 14 hari turunkan KAMEL(lemak)... sebab 25 hb ada hari graduasi di skulah nanti... waaahhh...besnya...jumpa kawan2 suma...

Harap2 laa kawan2 datang...boleh jugak nampak perubahan kurang 14 GRAM^^... melalut sudah...okeh2...tu jak kali saya buat kalau bukan jadi blogger...

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 comments:

  1. yoh~
    dr blog abangzam~
    makan jewp ko niyh~
    kluar rumah boleyh kowt~
    haha~
    follow kaw~

    ReplyDelete
  2. adeh adeh..
    aku kemalasan btul buat entri kalo mo join2 bnda gini..

    hihi.. aku rasa kalo aku bukan blogger masa lapangku hanya membuat rph. haha.

    ReplyDelete

Follow my Insta: syafiq_ahadin

Nuffnang