Jalan Esok

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Pada hari esok akan berjalan2(sepa kesah) bersama kawan.. o yeah!!
To Do List:
1. Kasi kawan si jawa pi buat medical check up. almaklumlah kompom masuk UM.
2. Buka akaun CIMB. currently mempunyai akaun BSN tapi mcam tidak telampau best. sudah lah di ranau nie al kesandian paling lambat. disebabkan satu jak tempat dan kaunter yang sungguh padat. oleh itu, mau buka akaun CIMB. o yeah!
3. mau ada peti surat sendiri. currently kalau ada surat kena hantar di alamat rumah, biasanya bapa yang akan ambil. dan terus buka. what the. no privacy! i wonder, time bapa umur 18 masih macam nie kaa kena layan? sungguh sukar hidup. macam dilayan like a baby. miagal dii tanganak. okeh! tekad mau buka yang baru. tapi kalo surat2 yang penting, tulis address rumah jak laa. so, pejabat pos perhentian next.
4. sebagai bekas pelatih PLKN, o yeah! mesti ada elaun kena bagi berserta dengan kad atm. ingatkan kad atm tuu bulih digunakan.but it s****. nda dapat guna langsung. tepa2. simpan dalam koleksi peribadi. oleh itu, mau pi transfer suma duit dalam akaun yang kena bagi time plkn p transfer pigi akaun sedia ada. buat2 paham. x kena mengena dengan yang hidup dan yang mati. hehe!

well....well...well... itu sahaja coretan time boring!
Ilalliqa~~

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

No comments:

Post a Comment

Follow my Insta: syafiq_ahadin

Nuffnang