Apakan daya, hanya ini yang mampu dilakukan :)


Salam.

Sungguh tajuk itu adalah tidak berkaitan langsung. Sekian.

So tanpa disedari telah mengalami menopause semasa cuti ini. Err. I mean kehilangan mood untuk bercuti. Sekarang lebih kepada mau kerja dan rehat dan bola dan EURO dan enjoy.

Dalam panjang-panjang cuti ni since pertengahan April, maka banyak lah perkara yang berlaku dalam hidup. Yang paling ketara sekali adalah pengembangan badan akibat banyaknya meletakkan baking powder dalam makanan. *abaikan*

Dan telah mendapat result Exam Final PASUM Mei lalu. Dan sangat lah mendukacitakan bahawasanya result itu teruk (walaupun tidak sebegitu teruk haha) dan tidak perlu dikongsikan di sini.

Wokeh! Dan memang patut menyesal walaupun memang tak berguna. Ngeng betol kau Sapik! Sem 2 result ok, tapi gabung dengan result sem 1 yang maha teruk, *chisss* maka teruklah jadinya result tersebut. Hanya mampu merenung pada slip keputusan dan berdoa agar keajaiban berlaku pada slip tersebut haha dapat kos yang selayaknya. Huhu!

Dan sekarang semakin lah bercelaru fikiran. Dulu mengharapkan dapat kos engineer. Bila tengok result. Hampeh. Haha! Seperti kata Gary (runningman)... STRESS!

*bercerita tentang diri sendiri*

So apa2pun result yang keluar dari Kemasukan UM dan dari UPU, sangat lah bersyukur. Dan sangat berharap agar dapat scholar. Dah cukup susahkan parents. Haha!

Anyway, sangat bersyukur masih hidup. EH?

Kamera the murah-est.

Wassalam :P

3 comments:

  1. goodluck beb! doaku sentiasa brsamamu.. *ecehhh*

    ReplyDelete
  2. postingan yang bagus tentang

    Apakan daya, hanya ini yang mampu dilakukan :)

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum, abang syafiq. saya lepasan spm batch 97 dan saya telah memohon untuk menceburi asasi sains di 5 universiti termasuk um. untuk persediaan awal sebelum mendaftar kemana2 universiti pada bulan jun ni, saya nak melakukan pembacaan awal. subjek apa yang perlu saya baca? adakah saya perlu membaca balik subject2 sains spm yang ada certain chapter yang saya tak berapa nak faham keseluruhan? dan adakan silibus stpm dgn foundation sc sama je? terima kasih harap balas ye

    ReplyDelete

Follow my Insta: syafiq_ahadin

Nuffnang