Dunia Facebook 5

Lelaki: Sudikah awak berkahwin dengan saya?

Perempuan: Awak ada rumah?

Lelaki: Tak.

Perempuan: Awak ada BMW?

Lelaki: Tak.

Perempuan: Berapa banyak gaji awak sebulan?

Lelaki: Tak ada gaji. tapi..

Perempuan: Tak ada tapi2. awak tak memiliki apa2. macam mana saya nak kahwin dengan awak?? tolong pergi!!

Lelaki: (cakap dalam hati) aku ada sebuah villa, 3 bidang tanah, 3 buah Ferrari, 2 Porsche. kenapa aku kena beli BMW? macam mana aku nak dapat gaji kalau aku sendiri bos?


p/s: nak kawin pasal duit....pergh!!
Dunia Facebook
Dunia Facebook 2
Dunia Facebook 3

Dunia Facebook 4

7 comments:

  1. hihihi, banyak baca kat facebook ^_^

    ReplyDelete
  2. haha . perempuan tuh mata duitan ~

    ReplyDelete
  3. syikin...dah nama dia Dunia Facebook.,,

    hehe!!!

    ReplyDelete
  4. nelly>> yeps!! tengok harta beno!!

    ReplyDelete
  5. haha.. pernah baca yg ni.. lawak kot.. bodoh punye awek

    ReplyDelete
  6. haha!!

    betul3!

    minta dijauhkan........

    ReplyDelete

Follow my Insta: syafiq_ahadin

Nuffnang