Jahiliah Moden

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Yeah! Share lagi. Di saat kehangatan politik di Malaysia ni pasal kes Anwar yang telah bebas dari tuduhan liwat Saiful, daripada nak maki-maki ke dok mencarut, baik baca ni. Hehe! Blog Syafiq Ahadin ada macam-macam.

Dan ini hasil pembacaan artikel, sekali lagi dari facebook!

Jahiliah Moden


✿~ BERMEGAH-MEGAH mempamerkan KECANTIKKAN di khalayak ramai..


✿~ BANGGA memperagakan "BUSANA MUSLIMAH"..


✿~ TIDAK BERASA MALU menjadi tumpuan LENSA KAMERA..


✿~ Terpesona menghiasi COVER MAJALAH..



>>> Kita memang tidak pernah berasa CUKUP..sentiasa mencari jalan bagi memenuhi "KEPERLUAN" diri, tidakkah kita menyedari bahawa terdapat RIBUAN MATA yang MEMERHATIKAN kita? dan tanpa sedar..DOSA sentiasa mengalir dalam diri kita atas "jahiliah moden" yang dipamerkan oleh diri kita sendiri..ingatkah kalian, Allah meletakkan TINGGI MARTABAT seorang MUSLIMAH tetapi mengapa masih kembali ke arah jahiliah? ♥♥♥

Duhai Annisa, duhai muslimah, duhai mujahidah..bila kita tidak berusaha untuk BERAMAL dan menjaga diri sebaiknya pada hari ini, entah dengan apa nanti kita akan MENJAWAB apabila kita DITANYA oleh Yang Maha Perkasa, Yang Maha Besar, Yang Maha Kuat, Yang Maha Agung..Allah SWT...tidak TAKUTKAH
kalian? ♥♥♥

***************************

Another great post from me, Sila baca. Ke Hadapan My Future Wife. SMS Yang Patut Dibaca Oleh Wanita. Or simply go here, label WANITA.

Thanks for reading!

Sebarkan!

Wassalam!

5 comments:

  1. kadang2 kita tak sedar kita buat perkara2 di atas..mohon share ye :)

    ReplyDelete
  2. Setuju bangat..bila silap perbaiki diri..itulah ujian pd hamba yg sentiasa lemah ini,takut juga kalau tak ada ujian..kadang2 tya juga Allah tak uji aku ke ni?Allah tak sayang kat aku ke ni?harus ada persoalan begitu ye..hendaknya hati kita sentiasa merindui Allah.

    ReplyDelete
  3. mohon share syafiq..info berguna ni..tq ye

    ReplyDelete
  4. hi..nk mintak tlg la..iz nak mintak awak click like kat sini http://theskycrawlers.blogspot.com/

    ReplyDelete

Follow my Insta: syafiq_ahadin

Nuffnang