[13SX] 3 Jam Non-Stop!

Kisah malam Selasa, menurut pemerhatian aku, time malam masih ramai yang belum melakukan proses peniduran. Dan adalah lebih baik jika diselangi dengan cerita PANAS!

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Dah tidor?

Belum? Mari layan cerita! Tapi sebelum itu, hari tu ada juga post pasal entry panas.

Lucah! Cerita Malam Pertama! - Nikmatnya Sampai Ke Titisan Terakhir!

Kisah 3 Beradik Kahwin Serentak [13SX]

Alkisah, ada 3 orang adik beradik, yang mana ketiga-tiga perempuan.

Anak yang sulung, namanya Rozana, yang kedua namanya Rozita, dan yang ketiga nama Roslina. Oleh kerana mereka ini anak kesayangan kedua orang-tuanya, maka mereka dikahwinkan bertiga secara serentak dengan pasangan pilihan masing-masing. 

Selepas berkahwin, pergilah mereka berbulan madu atau dalam bahasa Inggerisnya Honeymoon ditempat yang berasingan mengikut selera mereka dan pasangan masing-masing. Rozana memilih untuk berbulan-madu ke Pulau Tioman di Pahang, Rozita pula bercadang nak ke Pulau Pangkor, Perak dan Roslina ke Langkawi, Kedah.

Sebelum mereka pergi berbulan madu, kedua-orang tua mereka berpesan dan meminta agar mereka menghantarkan berita tentang segala apa yang terjadi sepanjang tempoh berbulan-madu itu. Oleh kerana kedua orang-tua mereka menggunakan telefon bimbit, maka ketiga-tiga anak mereka diminta mengirimkan pesanan ringkas (SMS) mengikut KOD yang mereka faham berdasarkan iklan di TV, Majalah, Akhbar dan lain-lain media.

Tiga hari selepas mereka pergi berbulan madu, sampailah mesej pertama dari anak sulung mereka Rozana, berbunyi ringkas “STANDARD CHARTERED“. Setelah kedua orang-tua mereka mendapat pesanan tersebut, cepat-cepat mereka mencari iklan standard chartered di dalam akhbar. Iklan itu berbunyi ” BESAR, TEGUH, PERAMAH”, maka tersenyumlah ayah dan bonda Rozana? Fahamlah mereka yang anak meraka sedang berbahagia.

Pada hari keempat, tiba lagi satu SMS dari Rozita di Pulau pangkor. SMSnya pendek saja, “NESCAFE“. Dicarinya iklan Nescafe di dalam majalah dan dibacanya iklan tersebut,..berbunyi,? “NIKMATNYA SAMPAI KETITISAN TERAKHIR“. Tersenyum bangga kedua orang tua Rozita, sambil ketawa tak kering gusi, happy.

Masuk hari kelima, tiada apa diterima. Begitu juga hari keenam dan ketujuh. Tiada berita dari anak bongsunya. Ayah dan emak Roslina mengeluh dan terdetik dalam hati mereka? "anak aku ni, dah dapat suami langsung lupakan aku?sampai hati mereka,..hingga tak menghantar khabar berita kepada aku pun?"

Seteleh masuk minggu kedua, akhirnya tiba-tiba handphone ayah Roslina berbunyi “Beep, beep” tanda mesej sampai. Lalu dibaca mesej ringkas itu berbunyi?. “CATHAY PACIFIC” Dengan segera kedua orang-tua Roslina mencari iklan dari majalah. Didapati iklan tersebut berbuny,? “7 KALI SEMINGGU, 3 JAM SEHARI, NON-STOP!!!!!!”

****************************************

Jangan nak kotor sangat fikiran! Hehe! :)

Entry copy paste dari blog FairuzMokti.

Wassalam! :)

19 comments:

  1. assalamualaikum syafiq...wah gambar tu cantik la sama je cuma baju je berbeza...heheheheheeee....:)

    ReplyDelete
  2. hahaha...cerita popular di KK bah nie...hahaha...

    ReplyDelete
  3. cis! lucah.. lucah.. haha..

    p/s : gambar di atas tu, pemilik asal gambar tersebut meluahkan rasa marah sbb ada org edit gambar tu.. pemilik asal yg berdiri di tengah pkai baju putih tu..

    dia mintak jasa baik semua org supaya delete gambar tu sbb telah mempermain dan memalukan majlis tunang adik dia..

    nama samaran dia : saudagar garam..

    juz nk sampaikan je..

    ReplyDelete
  4. hai org sabah :)
    haha. sda follow sini jgn lupa follow juga aa ;)

    ReplyDelete
  5. Every weekend i used to go to see this site, because i want enjoyment, for the reason that this
    this web site conations really fastidious funny material
    too.

    my web page :: Achat tweet pas cher

    ReplyDelete
    Replies
    1. At Cover Girl Models we are a "Unique and Niche Agency you will only find the very best High Class Manchester Escorts, Liverpool Escorts, Leeds Escorts, Yorkshire Escorts and Newcastle Escorts. We believe in providing the best possible experience for all our clients s www.cheshirecompanions.com/

      www.manchester-incallescorts.co.uk

      http://www.skyescorts.co.uk/
      http://www.skyescorts.co.uk/

      www.manchester-incallescorts.co.uk


      www.manchester-incallescorts.co.uk


      www.manchester-incallescorts.co.uk

      o we only select and keep the escorts that go that extra mile to ensure our clients are satisfied with the level of service they have come to expect from our High Class Agency.

      In addition to covering the main towns and cities of Manchester, Liverpool, Leeds, and Newcastle upon Tyne we also have escorts in the following areas; all of Lancashire, Manchester Airport, Preston, Cheshire, Chester, Wigan, Warrington, Altrincham, Cumbria, Sunderland, Gateshead, Durham, South Shields, the whole of the North of England. Please note many of our Cover Girl Models tour please keep informed via our twitter account. www.cheshirecompanions.com/

      www.manchester-incallescorts.co.uk

      http://www.skyescorts.co.uk/
      http://www.skyescorts.co.uk/

      www.manchester-incallescorts.co.uk


      www.manchester-incallescorts.co.uk


      www.manchester-incallescorts.co.uk

      Delete
  6. I feel that is among the most vital info for me. And i am glad studying your article.
    However wanna observation on some basic issues, The site style
    is perfect, the articles is in point of fact great : D.
    Good job, cheers

    my blog :: augmenter ses vue youtube
    My web site - avoir plus de vue sur youtube

    ReplyDelete
  7. Welcome to the profound and wonderful world of beautiful escort girls that are specially aligned to
    www.manchester-incallescorts.co.uk


    www.manchester-incallescorts.co.uk


    www.manchester-incallescorts.co.uk

    meet the set expectations of clients. Given the fact that most of our girls are from diverse social backgrounds are the combination of naughtiness and sensuality. These girls are special treat for all those gentlemen who usually love to stay in the company of attractive girls. Manchester escorts are the most gorgeous lady available for all auspicious occasions. Many astounding and classic beauties are here to make you special anytime you want. With very exquisite features all these girls are capable to conquer the heart of every man visiting www.Manchesterincallescorts.co.uk for fun and pleasure.

    While spending your time with Manchester Escorts you can expect a variety of services that can please you at any time. Surprisingly, many Manchester girls have been successfully able to live up to the expectations of clients. Manchester is certainly the most enticing place in the world and the escorts of this city are a step ahead of all. They are
    www.manchester-incallescorts.co.uk


    www.manchester-incallescorts.co.uk


    www.manchester-incallescorts.co.uk

    commonly hired for companionship, fun, pleasure and satisfaction. However, you can also hire them for personal occasions.

    Due to our core values and consistent efforts it has become possible for us to retain our valuable clients. Our escorts believe in making long-term relations with clients that helps both clients as well as escorts. We have an established escort agency with numerous regular clients and a terrific gallery of models. We also offer incall services of escorts for our customers.

    Furthermore, Manchester incall escorts can entertain you in their apartments to offer you a delightful experience. To make a booking with your favorite incall babes you can explore our website where you will find every single escort with her description. It must be a vital way to supply you with the best suited girls. We cover the areas including Manchester, Liverpool, Leeds and Birmingham. For any communication call us on 0787 294 6501 or email us at admin@manchesterincallescorts.co.uk.
    www.manchester-incallescorts.co.uk


    www.manchester-incallescorts.co.uk


    www.manchester-incallescorts.co.uk

    ReplyDelete

Follow my Insta: syafiq_ahadin

Nuffnang