Luahan Hatiku

Assalamualaikum dan salam sejahtera.



‎=►Aku bukanlah hebat bila post2 ku berunsur Islamik tapi
# Aku harapkan dengannya Allah akan memimpinku menjadi lebih baik...

=►Aku bukan seorang yang tahan diuji bila selalu berbicara soal sabar
# tapi Aku harapkan Allah akan mendidikku menjadi insan yang tegar dan tabah...

=►Aku bukanlah kuat beramal walaupun selalu bercerita soal kematian
# tapi Aku berharap dengannya aku pun lebih bersedia menghadapi kematian...

:. Aku hanyalah hamba-Nya sekadar menyampaikan walaupun sepotong ayat .
:. Aku hanya ingin kita sama2 menjauhi lorong2 ke neraka . .
:. Aku hanya ingin kita sama-sama ke Syurga nanti . .
insya-Allah..:') ♥ ♥

Wassalam!

3 comments:

  1. ye i'Allah. jangan risau, Allah sentiasa bersama hamba Dia yang berbuat baik. chaiyok!

    ReplyDelete
  2. keciknya dunia..smpai tjumpa dak ktrt rawang dlm dunia blogging..hehe.. *out of topic jap*

    ReplyDelete

Follow my Insta: syafiq_ahadin

Nuffnang