DiGi iPhone 4SURE SIRI ANSWERS

Assalamualaikum dan salam.

So, this is the last task.

Perlu buat post pasal, Why Siri and DiGi are your best companions.


Before that...


So, kenapa Siri dan Digi teman dan sahabat yang terbaik?

First, kena cerita pasal Siri.

Apa tu Siri?

SIRI ni macam orang yang berada dalam iPhone 4S tu laa...

Okeh, setelah minta keizinan dari JustKhai, boleh juga terangkan kenapa Siri is the best companion!


Kita boleh bercakap dengan Siri!!!!!






For more, pegi lah kat website Justkhai. Kat SINI pun boleh.

Haaa! Tu lebih dari cukup kau tau!!! Itulah kebijaksanaan seorang manusia genius. Huhu! So, SIRI ni adalah orang dalam iPhone ni. Hehe! Di samping bercakap, you can improve your English! Hehe! :)

Siri boleh bagitau korang apa yang korang nak,. Jadi teman berbual lah katakan! Hehe! :)

Now, let us proceed to Digi. Why Digi?

1. Anda boleh berSMS untuk application seperti, Gmail SMS, Facebook SMS, Twitter SMS, Yahoo SMS, Windows Live dan juga disediakan perkhidmatan BORAK! Borak ni untuk berborak laa.. Hehe!

2. Entertainment yang disediakan oleh pihak Digi. Yeah! Antara yang ada, CallerTunes, DigiMusicPlay, DigiMusicPluz, Games dan MobileTv.

3. DigiLive. Apa yang ada dalam DigiLive ni? NewsAlerts, Friend Finder dan iDeal. iDeal ni kira macam MyDeal camtu la. Nak dapatkan barang-barang or perkhidmatan pada kadar yang murah tapi memuaskan!

4. Ada Internet and Apps! Dalam Digi ni, memang ada disediakan carian untuk Top 10 Apps yang korang boleh download or whatever, Top Sites, boleh bikin modal untuk post blog. Prepaid Internet dan Postpaid internet. Woha!!!

5. DigiRewards! Yeah! Ni yang paling penting! Kalau sebagai pengguna tapi tak dapat apa-apa, pointless lah kan! So, macam juga Celcom dan Maxis, camni lah jadinya. Mesti ada rewards kepada para pelanggan mereka. Korang join Digi baru lah tau. Hehe! I'm Celcom user. Kalau dapat iPhone baru lah nak tukar kepada Digi. So Digi, kalau nak saya jadi salah seorang, bagilah saya iPhone! Hehe! :)



6. Digi hari tu ada buat Digi WOW Awards kan! So, sesiapa pun boleh lah jadi calon! Kalau saya join Digi, huh! The chance to be a winner mungkin lebih tinggi! Yeah! Hehe! :)



Untuk keterangan lebih lanjut, boleh lah pi website official DIGI kat SINI.

Kalau korang ingat iklan orang kuning tu. Hehe! Digi and Siri are the best companion!

Digi ada di mana-mana. Hehe!

Selepas usaha yang saya buat ni, harap-harap berbaloi lah! Nuffnang! Thanks!


So, please Nuffnang! Thanks again!

Wassalam!

4 comments:

  1. comment out of topic:
    1st thing 1st, bersyukur byk2 result dpt bagus camtu. just pasni plan nak amik kos ape yg sesuai dgn minat. kaji betul2 setiap kos yg dipilih. all da best. da nk jadi student U da budak ni.. lol. ;p

    ReplyDelete
  2. yup. mmg x cukup klu nk amik medic. kimia? great choice. kalau amik kimia as major subject, minor subject nak amik apa pulak? da try survey utk kos pharmacy?

    ReplyDelete
  3. wahh..best tu..
    ni buat entry psl ni psl yg nuffnang tu eh? hehe..:)

    ReplyDelete

Follow my Insta: syafiq_ahadin

Nuffnang