Follower Bertuah ke 500 dan Laporan Trafik Minggu Ini, Perlu kah?

Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Pada awal pagi ni terasa macam mau share pasal tajuk di atas. Teehee! Akhirnya mencapai juga nombor 500 follower. Tidak pernah terpikir. 


Direct to the point. Siapakah yang bertuah untuk ke 500?






Tadaaaaaa....


Memperkenalkan Abang kita, Encik Asy Faro. Encik? Masih muda. Huhu!



Asy Faro seorang blogger baru. Baru? Entah lah. Tapi menjadi rakan facebook. Camna jadi follower ke 500? Haha! Entah dia. Sekarang dah 502 setakat 8 pagi!
Oleh itu, marilah kita bersama-sama terjah blog beliau. InsyaALLAH. Hehe! :D

Satu lagi, nak kasi tengok laporan trafik pada minggu ini. Perlu kah? Hmmm...entah, supaya saya lebih semangat! Teehee!!


Tengok lah sendiri arr... Walaupun follower macam siput, tapi readers ramai. Ini lah yang sepatutnya diamalkan. Hehe! Kualiti penulisan. Apakah blog saya berkualiti? Heeeeee :D 
Sangat tidak!!

So di kesempatan ini nak ucap beribu juta terima kasih kepada sesiapa yang Singgah atau TERsinggah atau BERsinggah dan yang sama waktu dengannya. Teruskanlah membaca Blog Syafiq Ahadin yang tidak seberapa. Hehe! :D

Follower? Or Readers? For me, mesti seiring. Blog personal, mesti follower....errr...dan readers juga. Hehe! 

Bulan oktober ni murah jak rezeki. Lepas follower ke 400, dapat pula jadi Blog Pilihan Ben Ashaari. Tanjat Boboi tau! Mencarut sudah. Pastu readers pun meningkat! Ok, sekarang terharu! Terima kasih wahai pembaca, follower dan yang sama waktu dengannya.

Terharu ni. "Alaaa, baru camni tu pun nak bangga?" Haha! Mulalah ada orang yang ingin men'down'kan kita. Peduli apa. Apa yang penting, Kerjasama!

Terima kasih, thank you, ponsikou(dalam bahasa dusun. Oi genk, apa dalam Brunei?), Xie Xie, Arigato! Nandre! Gamsahabnida! dah, cukup2! Teruskan support antara blogger. Anda Mampu Mengubahnya. Apa kena mengena?

Wassalam! :D

12 comments:

  1. waa,.tahniah boboi,.gegirl suppot u..(tangan d dada , mata ke blkg ) :DD

    ReplyDelete
  2. @Wen hehe! Makin semangat untuk blogging kalau ada supprt! Thanks :D

    ReplyDelete
  3. tahniah...ndak sangka sama plak...apapun terus berusaha untuk memperbaiki dari segi penulisan dan segala yang berkaitan dengan blogging...semoga bertambah bilangan follower dan pembaca kamu...good luck daripada Kancil

    ReplyDelete
  4. c boboi bha tu,..kwan gegirl,..akakkaka

    ReplyDelete
  5. 502 sikit follower? byk lah tuh :)) and kualiti penulisan @syafiq ahadin sgt bgos lah :)) congrats!

    ReplyDelete

Follow my Insta: syafiq_ahadin

Nuffnang