Nuffnang Premier Screening of Shark Night 3D

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Dengan perasaan bangganya saya mau cakap, ceh! Tiada kena mengena.

Direct to the titik asal.

Saya dapat invitation dari Nuffnang untuk tengok Shark Night 3D. Sila lah jeles. Dan kali ini mau pegi tengok, sebab...ada masa. Bukan cam Paranormal Activity 3 yang sepatutnya saya pi tengok hari Selasa tu. Sebab ada MUET esok harinya. Tahu juga kan kalau ikuti perkembangan saya. Ada ka orang ikut perkembangan saiz badan saya? Huhu. Perasan kejap.

Sila tekan untuk pengembangan tahap dewa.

Yeah! Baru tadi pagi dapat email ni. Yeah! Nak tengok.


First tengok gambar ni, terpikir, siapa yang teriak? Hehe!

Pengarah Final Destination tu woo! Best! Best! Sepatutnya release date dia 3 Nov tapi saya dapat tengok tersangat awal dari tarikh tu. Yeah! 25 Oktober! Selasa. Sapa mau pergi sama? Maaf, dah ada orang. 

Untuk tambah jeles, sila tengok trailer di bawah.



Yeah! Lepas The Smurf, dan PA3, ni yang ke 3! Sepatutnya 4. Tapi yang 2nd lepas The Smurf tu tak ingat la. Huhu! Takpe lah. Hehe! Thanks Nuffnang!

Saya akan pegi tengok dengan encik Hensem. Haha!

Review pasal PA3 boleh dibaca di SINI. Thanks to PoojiePooh.

Wassalam!

20 comments:

  1. bestnya dapat from nuffnangg! jelez mehh xD

    ReplyDelete
  2. hi, new here :)

    fuyoh, syok tu.. :D

    ReplyDelete
  3. @ehaminnie next time try lah kalau diorang wat contest. Ni kepala ni gila2 sikit kalau wat cerita palsu. Hehe! pasal tu la menang.

    ReplyDelete
  4. ohsemmm ohsemmm ;D jangan lupa snap gambar nanti ye?

    ReplyDelete
  5. wah, bestnya dapat dari nuffnang...

    ReplyDelete
  6. salam kenal..dtg dr blog abg ben :)

    ReplyDelete
  7. waaaaaaaaa.....mau jer jeles nih...huhu...terus check email...xdapat pun... haipp...kena cuba lagi katanya.. :-)

    http://dzuandiey.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. eh,MUET jugak.. ambik apa skrang?

    ReplyDelete

Follow my Insta: syafiq_ahadin

Nuffnang