Twitter! Burung biru

Asssalamualaikum dan salam sejahtera.


Alhamdulillah, bangun awal dan macam biasa terus online! What the? I should spend my time reading books, do revision or sambung tidur. Nevermind.


Berbalik pada tajuk. Ok! Saya akhirnya telah mempunyai twitter! Apakah saya harus dan patut berbangga? Memang tidak patut! Tepuk dada, sesak nafas.







Kenapa buat twitter? Saya pinjam jawapan budak kampung (sebab saya budak kampung!), sebab saya mau dan sebab orang lain ada. Apa best nya ada twitter? Boleh ber-twitt-entah-apa-benda-itu. By the way, follow button terletak di atas butang follow blog.! 


Conclusion. Add me. What you give you get back! Heeeeeeee =)  Tak patut ayat itu digunakan sekarang.




Wassalam!




p/s: 4 flat! 4 flat! 4 flat!

14 comments:

Follow my Insta: syafiq_ahadin

Nuffnang