Bengong 5

SoaLan Bangang Yg Buat Org Bengang !!




1)Bile org nampak ko baring tutup mate

S: ko tidur ke?
J:tak la,aku training mcm mane nk mati nnt.


2)bwk tv ko yg rosak jmpe technician nak repair,die msti tnye gak:

S: nk repair tv ke?
J:tak la,aku bosan! so sje aku bwk tv ni jln2.


3)Time ko bgun tido,terus si bodo tnye ko:

S:ko da bangun?
J:ish,aku tgh tdo smbil jln la bodo~


4)Kwn ko call phone umah ko:

S:mne ko?
J:sini,kt bus stop!!!


5)Diorg nmpk ko kuar dr bilik mandi basah2:

S:ko bru mandi ke?
J:mana ade,aku jatuh dlm lubang jmban td!


6)Ko di dlm toilet,pintu berkunci,ade gk org ketuk pintu n tnye:

S: ada org x?
J:( *Suare Kiut* ) mne ade org!! taik yg bercakap ni!!!


LOL......:)


Wassalam!



p/s: I'm sorry for the picture!

10 comments:

Follow my Insta: syafiq_ahadin

Nuffnang